poniedziałek, 16 maja 2016

DIY:Podkładki pod kubki

Podkładka pod kubek dobra rzecz! Przede wszystkim bardzo przydatna..,. bo komu nie zdarzyło się położyć na stoliku/ szafce/ komodzie kubka, a potem oczom ukazał się mokry okrąg w kolorze napoju z kubka?! Przynajmniej raz chyba każdemu :) Poza tym jaka to dekoracja stołu!                                                                               Moje podkładki zrobił mi kuzyn, tzn poprosiłam go, żeby pociął mi na krążki drewno..resztę, czyli samo szlifowanie to już moja rola. Nie są może super równe, ale moim zdaniem taki ich urok. Nie malowałam ich także niczym, ponieważ uważam, że prezentują się fajnie jako "czyste" drewno. Mam kupiony lakier, choć wydaje mi się, że musi jeszcze poczekać :)

Surowe, świeżo ścięte drzewo musimy wysuszyć, żeby nie ciemniało i nie zawilgotniało nam w domu.




                                                      w trakcie suszenia na słoneczku...
po wysuszeniu i oszlifowaniu

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz