wtorek, 31 maja 2016

Świętuj DZIEŃ DZIECKA

Aaaaaa...zacznę od tego ze za jakieś 25min będziemy obchodzić DZIEŃ DZIECKA :) Uwielbiam ten dzień, mamy w planach zorganizowanie małej imprezki dla naszej ( i nie tylko) dzieciarni ;) Mam nadzieję,że pogoda pozwoli Nam jutro spędzić cały ten czas na dworze- takie jest założenie - trampolina, piaskownica, bieganie, skakanie, hula-hop,piłka... i czego dusza jeszcze zapragnie :)

Dziś u Nas takie oberwanie chmury, że jutro już chyba nie będzie miało co pada, więc jest nadzieja.
Dodam jeszcze, że dziś sama poczułam się jak dziecko, dostałam  piękną paterę na owoce (z dedykacją, że na DZIEŃ DZIECKA WŁAŚNIE)jest cudowna! I patera i osoba, która mi ją podarowała :) Poczułam się jak dziecko, ale w takim bardzo pozytywnym tego słowa znaczeniu, pojawił się uśmiech na twarzy i chwilowe zatracenie się i przypomnienie sobie jak to jest być dzieckiem... No właśnie, jak ???
Czy czasem nie za dużo wymagamy od Naszych pociech? Czy to nie od nich powinniśmy się uczyć beztroski? I jeszce wielu innych rzeczy...;)
A wy jak spędzacie TEN dzień? Z dzieckiem? Kupujecie prezenty czy stawiacie na wspólny wypad/zabawy itd? A może sami poczujecie się jak dzieci? Zróbcie sobie jakiś prezent, to zawsze jest fajne ;)

                                                               mała rzecz, a cieszy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz