wtorek, 9 sierpnia 2016

#inspiracje cz.4: jak wykorzystać korki od wina

Czegoś szukałam, a znalazłam sposób na to jak wykorzystać korki od wina i  sobie pomyślałam: idealne! Przynajmniej wyrzuty sumienia ciut mniejsze (bo potrzebuje tych korków przecież do zrobienia ramki!), co nie ? :p

Pierwsza myśl jaka przychodzi mi do głowy patrząc na te zdjęcia, to " POŁĄCZENIE PRZYJEMNEGO Z POŻYTECZNYM" ,a to lubimy najbardziej...


 Znalazłam w internecie kilka propozycji co można z takich korków zrobić i powiem Wam, że jak uzbieram u siebie sporą ilość (czytaj : za sto lat; chyba, że popadnę prędzej w jakiś nałóg w celu szybszego uzbierania), to chętnie pomysł wykorzystam :)

No napatrzeć się nie mogę na te cuda. Od tablicy na ścianę, po dywanik,zawieszkę czy figurkę. Wszystko piękne, niepowtarzalne, mające swój urok.  A Wy co byście zrobili u siebie w domu  z takich korków? Napiszcie proszę w komentarzu :)


Oto te, które podobają mi się najbardziej :




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz