piątek, 16 października 2015

Inne zastosowanie lakieru do paznokci


O tym, że lakier do paznokci jest nie tylko do paznokci wiedziały już nasze mamy, wszak nic lepie
j nie ratowało oczka w rajstopach jak on!  Do napisania tego posta zainspirowała mnie moja (6letnia) córcia, która bardzo chciała pomalować sobie paznokcie (nie oceniajcie mnie)-mała z niej dama. Usiadłam obok niej (w celu kontroli zaistniałej sytuacji) i lekko się nudząc wzięłam do ręki szyszkę - sporo ich u mnie leży w domu ;) zaczęłam malować końcówki, córka zaraz załapała pomysł, bo przecież malowanie szyszek to fajniejsza jednak zabawa  hehe...wyszło fajnie :)


Tak oto powstała moja lista innego zastosowania lakieru do paznokci :


  1. Dekoracje, nie tylko pazurków, ale także wszystkiego innego: szyszek, szkła - wazony , słoiki czy oznaczenie szklanek i kieliszków (nadaje im to niepowtarzalny wygląd) czy kartek dekoracyjnych.
  2. Jeśli pomalujemy bezbarwnym lakierem do paznokci sztuczną biżuterię to nie będzie ona brudziła skóry ani nie będzie uczulała
  3.  Oznaczenie kluczy np do domu różnymi kolorami lakierów
  4. Odnowienie starego silikonowego etui na telefon-  można  pomalować całe lub zrobić sobie niepowtarzalny wzór i mieć oryginalny gadżet :) 
  5. Oczka w rajtkach- wiadomo!

Tak oto powstała moja TOP 5 . Jeżeli masz jakieś swoje pomysły-napisz,a chętnie o nich napiszę :)


                                                           



 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz