czwartek, 8 grudnia 2016

DIY: Choinka z piórek

Choinka z piórek to hit! Biała - uniwersalna, anielska, pasująca do wszystkiego. Nadająca wnętrzu świąteczny klimat, choć jest delikatna i lekka to robi wiele.
Nie zastąpi tradycyjnej, ale będzie idealna jako dodatek lub jako główna ozdoba np w sypialni czy korytarzu. U mnie jest obowiązkowo! Oczywiście to, że biel jest uniwersalnym kolorem i wpasujemy go do wszystkiego, to wcale nie oznacza, że nie możemy zaszaleć z kolorem...











Do wykonania choinki potrzebujemy:

  • styropianowy stożek lub brystol
  • klej na gorąco
  • piórka w dowolnym kolorze
  • ewentualne dodatki

Osobiście wolę robić te choinki na papierowych stożkach (najlepiej kupić brystol w odcieniu piórek). Z brystolu składamy stożek i sklejamy go klejem lub taśmą dwustronną. Klej na ciepło przyklejamy punktowo, a zaraz na niego dokładamy piórka (klej szybko zastyga). Są dwie szkoły : zaczynamy od dołu lub od góry stożka (jak Nam wygodniej). Ilość piórek zależy od gęstości ich przyklejania. U mnie na średniej wielkości choinkę idzie od 1,5 do 2 opakowań. Na mniejszą wystarczy jedno. Ja przyklejam blisko siebie, żeby była "dorodna". Na koniec dodajemy ozdoby, które także przyklejamy. Na mojej choince jest tylko gwiazdka na czubku, bardzo ładnie wyglądają także delikatne perełki. 

Dla porównania zrobiłam dwie choinki : jedna wysoką i szczuplejszą, drugą bardziej "dorodną". 

Która Wam podoba się bardziej? 


ps uwaga na palce podczas klejenia ;)
    

                                                            










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz