czwartek, 8 grudnia 2016

Moje stroiki świąteczne


Hej hej!
Czy wiecie,ze do świąt zostało już tylko 16 dni? Nadrabiam w zwolnionym tempie zaległości blogowe, dawno mnie tu nie było, ale zbieram materiały i postaram się w miarę na bieżąco je wrzucać :)
 Czas powoli myśleć o świątecznych dekoracjach Kochani... 
Spokojnie... Ja nie dekoruje jeszcze CAŁEGO domu
(nawet świąteczne porządki jeszcze przede mną) , choć kilka dekoracji wraz z MIKOŁAJKAMI się już u mnie pojawiło :)
Tak czy owak  na wykonanie stroików najwyższy już czas. Już niedługo będą zdobić nasz dom, a czasu potem jak na lekarstwo. Są dekoracje jednoroczne jak te ze świerkiem,mchem itd. Ale możemy zrobić także takie kilku letnie i co roku ewentualnie modyfikować np choinki z piórek.
Dziś wstawiam Wam  zdjęcia  stroików świątecznych, które możecie łatwo wykonać w domu tak jak ja. 
Wystarczy mieć na stanie klej na gorąco, kilka ozdób świątecznych typu bombki, łańcuszki, a na codziennym spacerku zerwać trochę świerku czy innych gałązek oraz zebrać szyszki i mech. 



ps przepraszam za jakość zdjęć (cud, że jakiekolwiek zrobiłam)



Fotorelacja:



                                              Z takiego bałaganu....











                                   ...takie cuda :)













                                         


                                                                           I jak ?








1 komentarz:

  1. Ślicznie Ci wyszły te stroiki, sama właśnie planuję zrobić jakieś na Wielkanoc. U mnie w kwiaciarni niestety nie kupię tanio ozdób. Zdecydowałam się zamówić na stronie jednej hurtowni, aby było taniej. Już prawie cała rodzinka zrobiła zamówienie na moje stroiki :) Może zobacz na stronie Pm-m.pl, mają sporo ciekawych i ładnych dodatków, aby stworzyć piękne stroiki. A wiadomo jak się zrobi samemu to wychodzi dużo taniej a i jeszcze można komuś zrobić na zamówienie i zarobić :)

    OdpowiedzUsuń