niedziela, 4 grudnia 2016

Chlebek bananowy













Mój ulubiony chlebek bananowy. Banalnie prosty, a do jego przygotowania nie potrzebujemy nawet miksera. Kilka baaardzo dojrzałych bananów (jeżeli macie banany, które już robią się ciemne to znak, że trzeba go upiec) oraz składniki, które na pewno posiada w domu
każdy. Przygotowanie trwa ok 7 min- pieczenie 60, ale to już inna historia :)
Aaaaaa...dodam, że ja uwielbiam go jeść z masłem orzechowym :)






Składniki:

  • 3,4,5 bananów dojrzałych (ile masz, tyle dajesz)
  • 2 jajka (jak masz jedno to nic się nie stanie)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1,5 szklanki mąki
  • 3/4 szklanki cukru
  • ok 75g roztopionego masła 


Banany rozgniatamy widelcem(ja użyłam 4),dodajemy jajka oraz cukier i mieszamy. Następnie dodajemy rozpuszczone masło,mieszamy. Do mąki wsypujemy proszek do pieczenia i wsypujemy do masy z  bananów.  Mieszamy całość tylko do połączenia składników i wlewamy masę do keksówki . Pieczemy ok 60 minut w nagrzanym piekarniku w 170 stopniach.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz