wtorek, 26 lipca 2016

Wene mam. Bedzie malowanie

Ten post powstaje w godzinach dobrze po 1.w nocy..spac nie moge i mysle . I powiem Wam, ze mam bardzo duza ochotę  na zmalowanie czegos w domu :) Doslowne zmalowanie. Juz pół  popoludnia i caly wieczór  myslalam o tym, czy by nie pomalowac regalu w sypialni -stary jest (Nie,niestety nie tak stary jak myslicie), nie pasuje do niczego ani stylem ani kolorem- okleina drewnopodobna czy jakos tak. Podoba mi sie natomiast jesgo forma,jest prosty. Lubie proste meble. Te nie proste też  lubie, ale o tym innym razem. Wracajac do tematu...
nie lubie wyrzycac mebli,to raz. Dwa,nie  kupimy na pewno teraz nic "meblowego" . Trzy,regal to regal i nikt mi nie powie,ze to malo przydatny mebel,regal musi byc w domu i juz! No wiec w/w regal nie pasuje do reszty sypialni..wiec trzeba to jakos zmienic.
W przedpokoju /korytarzu mam stare meble typu wieszak i szafka na buty. Niby malowane ale pozolke. Stare,odziedziczone po tesciach. Nie wyrzuce-odmaluje; tym bardziej, ze mam w planach zaszalec z kolorem i na opak wszystkiemu przyciemnic miniaturkowy korytarzyk. Bedzie sie działo.
Moj wysniowy wymarzony i ukochany stolik z palety...tez chyba musi przejść WYBIELENIE bo poprzednia farba nie byla śnieżno biała  i drazni mnie bardzo jej odcien, ktory odbiega od pienka, skrzynki i kanapy..i w ogole wszystkiego :/  No trzeba zmienic.
Jest juz prawie 2.w nocy, a ja nadal myślę.  Myślę  i piszę.
Czyli ustalamy, ze mam plan do zralizowanie. Biore Was za świadków, bo co powiedziane to zrobic trzeba. Dwojka skrzeczacych dzieci, upaly i szalony pies nie moga mi w tym przeszkodzic, prawda ? :)
Pocieszam sie tym, ze jak sie uda to za jednym zamachem zrobic to bedzie wspaniale. Musze tylko zmienic farbe na inna,bo ta, ktorej uzylam do malowania biurka za dlugo schnia. Stanowczo za dlugo. Cala noc przerwy to dla mnie za dlugo. Potrzebuje szybkoschnacej i bezzapachowej najlepiej farby. Polecicie cos? Blagam :)
To by bylo na tyle na dzis. Tzn nie na dzis,na teraz. Bo dzis sie jeszcze odezwe. Ktos odważył  sie przygotowac fajne danie i podzielic sie przepisem...

Ps przepraszam za błędy, ale jest 2 w nocy, mam prawie 30 stopni na górze w pokojach i do tego pisze na telefonie...
ps2 zaczynam od jutra. Od włosów :)

Do potem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz