środa, 7 września 2016

Czy warto kupić grę doktor euGeniusz ? Moja recenzja


     Jeżeli zastanawialiście się kiedyś czy kupić dziecku jakąś zabawkę, ale nie byliście pewni czy na pewno sprawdzi się w swojej roli (bo droga , a może się nią nie bawić), albo czy  chociażby na chwile zadowoli dziecko, to znak, że recenzje w internecie są bardzo potrzebne. Ja sama często kupując dzieciakom jakieś zabawki zastanawiam się czy nie są one przereklamowane... bo przecież sprzedawca rzadko kiedy coś odradzi, nawet jakby było to najbardziej badziewne cudo,a reklama dźwignią handlu jak to mówią i dzieci (i dorośli!) łapią się na nią jak lep na muchy.
    Osobiście nie raz szukałam w internecie opinij o zabawce czy grze, bo przecież kto jak nie osoba która miała już z nią styczność doradzi nam najlepiej. Uważam , że powinniśmy dzielić się wrażeniami i opiniami właśnie w takich i innych sprawach. W natłoku wszystkiego, co jest w sklepach/ internecie i w ogóle wszędzie musimy sobie jakoś radzić. Przyznajcie się szczerze, kto ma w domu przynajmniej jedną zabawkę, którą uważacie za stratę kasy i miejsca? Myślę, że każdy z Nas...



Moja pierwsza internetowa recenzja będzie dotyczyła zabawki Doktor euGeniusz , zabawki, która dostałam do przetestowania od  firmy DUMEL. Gra przeznaczona jest dla dziecka 6+  i od  2  (im więcej tym lepiej) do 10 osób

Co myślimy o grze ?  Czy jest warta zakupu ?

Na początku graliśmy we czworo : ja,mąż, Miśka, wiek  - 6 lat i 7 miesięcy oraz Cyśka - 3,5 roku.
Zabawka, tak jak napisałam wcześniej przeznaczona jest dla dzieci od 6 lat , ale moja młodsza nie odpuściła by nam , gdybyśmy ją pominęli.
 Zabawa WYŚMIENITA- na serio! Śmiechu co nie miara,liczy się refleks,kreatywność, szybkie myślenie (co dziecko może sobie ćwiczyć przez zabawę),mnóstwo radości dla dziecka, a i dla Nas dorosłych także :) Dzieci zadowolone, nawet to mniejsze bo mogło sobie powciskać ;)
Podejście drugie : dwie mamy i dwoje dzieci 6+ i znów super zabawa (nie wiem dla kogo większa).

Doktorek fajnie do Nas mówi, wyznaczając osoby, które rozpoczynają itd, zadaje różniste pytania i czasem nawet potrafi zaskoczyć (poprosi o odpowiedź śpiewającą-dosłownie!). Więcej nie będę Wam zdradzać, musicie koniecznie sami przetestować...i odkryć. "Karą" za brak odpowiedzi jest "kolorowe zero", a wygrywa osoba, która ma ich najmniej... a teraz Was zaskoczę - to, że masz tych zer sporo,wcale nie oznacza, że jesteś na przegranej pozycji bo doktorek może wpaść np.  na pomysł, żeby je komuś oddać ;)

 Zabawka uczy dziecko szybkiego myślenia, słuchania ze zrozumieniem i kreatywności (trzeba szybko podać odpowiedź-czasem więcej niż raz i nie może się ona powtórzyć, za każdym razem musi być inna)

 Podsumowując jestem bardzo zadowolona z Doktorka euGeniusza. Na prawdę nie spodziewałam się, że może to być tak fajna gra dla dzieci i dorosłych (bo wiecie: kiedy dzieci już śpią,a dorośli mają gości... to mogą wyciągnąć grę i uśmiać się po pachy).

Mogę szczerze polecić tę grę !
Dla dzieci od 6 do 100 lat idealna :)


To co? Kupujecie i bawicie się świetnie ?

Dodam, że może to być na prawdę fajny pomysł na prezent, bardzo polecam :)

cena: ok. 85 zł

Ps nie jest to pierwsza zabawka tej firmy z którą mam styczność,  a kolejna,z której jestem zadowolona :)

DUMEL, cała przyjemność po mojej stronie...dziękuję.


Czy moja recenzja/opinia była pomocna ?
Czy zdecydował/a byś się kupić ją dziecku ?
Czekam na Wasze komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz