czwartek, 7 maja 2015

zaczynamy... :)

    Zaczynam swoją karierę blogera. Długo zajęło mi zanim podjęłam ostateczną decyzję czy założyć bloga czy nie....założyłam i jestem pod ekscytowana i szczęśliwa jednocześnie:)
 
  Sama nazwa bloga mówi już chyba wszystko więc nie ma co się rozpisywać więcej. Taksobierobie....bo właśnie zamierzam tu opisywać i pokazywać to co tak sobie czasem robię :) Od żyrandoli ze sznurka po przepisy na dania, które lubię. Jednocześnie oznajmiam wszem i wobec, że zanim ten blog będzie wyglądał tak jak bym chciała, a ja opanuję wszystko to co z nim związane tak jak powinnam to minie trochę czasu ;) Po cichu liczę na cierpliwość i zrozumienie w tych trudnych dla mnie początkach, pozdro :)

2 komentarze:

  1. Witaj! :)
    Podobnie jak Ty założyłam swojego bloga po to, żeby dzielić się ze światem swoimi pomysłami i już wiem, że to była bardzo dobra decyzja :)
    Jeśli chodzi o jego wygląd to absolutnie sama do wszystkiego doszłam i jestem z siebie bardzo dumna, że się udało - Tobie też się uda osiagnąć upragniony efekt :)
    Bloga dodaję do obserwowanych i czekam na nowe wpisy i pomysły :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowo :* Mam nadzieję, że i Mnie się uda :)

    OdpowiedzUsuń