wtorek, 15 grudnia 2015

Ozdoby świąteczne...

   
     Grudzień. Ciężki miesiąc...pod każdym względem: w pracy,w domu..porządki tu, porządki tam, prezenty, wigilia i wszystko to na Twojej głowie kobieto ;) Nie narzekam. Lubię święta, ale czasem brakuje mi siły na wszystko. Obiecałam sobie, że w grudniu będę regularnie tu zaglądać, pisać co tam nowego robimy, wrzucać jakieś fotki z ozdobami, pierniczkami etc. Ale niestety się nie udało...mamy już połowę miesiąca, do wigilii zostało 9 dni, a ja nic...Tzn. w domu się działo, ale jakoś tak ciężko było się zabrać za nowe posty,nie będę obiecywać, ale postaram się do świąt powrzucać jeszcze coś adekwatnego do okazji :)
    Dziś chciałabym pochwalić się moją choinką wykonaną z piórek...a raczej choinkami, bo poleciałam z metra jak to mówią. Całkiem fajnie się robi, wciąga, a efekt powala...dodam tylko, że zdjęcie nie oddaje tego jak wygląda w rzeczywistości, polecam z całego serca wykonanie, nadają się do dekoracji nowoczesnych wnętrz, ale również takich w starym stylu. Po prostu dodają uroku każdemu miejscu, wszystko możemy pokazać kolorem...mogą być zielone,białe, ale także fioletowe czy nawet czarne...każda jest śliczna.Wystarczy kupić gotowy stożek lub zrobić go samemu z kartonu, klej na ciepło i opakowanie piórek .

  Zrobiłam też w  domu choinkę z orzechów oraz szyszek, ale czekają na dekoracje i dopiero wtedy się nimi pochwale :)

     Na koniec kilka fotek ze świątecznymi wstawkami w domu...
ps to dopiero początek, święta to magiczny czas i obiecałam sobie, że w tym roku cały dom przyozdobię jak tylko się da choćby miało być kiczowato i z przesytem, a co tam... w święta można więcej, prawda ? ;)
     ps wiem, że zdjęcie są do poprawki, ale chciałam pokazać co wyszło i tak na szybko pstryk...
                                                          choinki do rozdania :)


                                                            ...ja się dopiero rozkręcam...
                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz