sobota, 4 czerwca 2016

Szary papier i może !

Nazbierało mi się fotek na komputerze i telefonie,ostatnio częściej coś robię, a rzadziej wstawiam posty. Obecnie pracuje nad biureczkiem dla młodszej M. i troszkę to pochłania mojego czasu, pogoda również nie sprzyja przesiadywaniu na komputerze i tak o, się nazbierało.
Dziś na szybko drugi post o tym jak szukałam doniczki, a w zasadzie osłonki do kwiatka, którego przesadziłam. Szukałam, szukałam i nie znalazłam. Znacie to?!

Na szczęście  znalazłam coś lepszego- szarą torbę, taką fajną poręczną ze "starych sklepów" no i się zaczęło... Wkładanie,przymierzanie,wywijanie,obwiązywanie szarym sznurkiem i WYSZŁO, podoba mi sie na maxa taka osłonka, a Wam?
Nazwałam ją: EKO osłonka papierowa (niestety raczej jednorazowa) :)
Jakże oryginalnie wygląda taka osłonka, tak sobie myślę, że jak bym dostała w prezencie kwiatka tak zapakowanego to bym się ucieszyła bardzo, więc to nie tylko pomysł na dekoracje w domu, ale także jako opakowanie do prezentu. warto użyć zwykłego szarego papieru i sznurka, a efekt będzie powalający i efektowniejszy niż kolorowy papier i banalna kolorowa wstążka...
                                                   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz