poniedziałek, 13 lipca 2015

Dlaczego doba ma tylko 24 godziny ???


   Z grubej rury. jestem matką,pracującą matką. Mam dwie córki i jednego męża...i doba jest dla mnie za krótka. Męża widzę niestety rzadko (taka praca :( ), a przez to obowiązków jest też więcej, a doba taka krótka, stanowczo dla mnie za krótka. To jedynie 24 godziny  w ciągu których trzeba między innymi posprzątać i ogarnąć nieład domowego zacisza ( BAŁAGAN!!!), ugotować, dziećmi
się zająć, poprasować,zakupy zrobić i jeszcze iść do pracy. Jak to wszystko w ciągu zaledwie 24h ja się pytam?! A gdzie tu jeszcze się wyspać, albo znaleźć czas na swoje przyjemności, zainteresowania o rozrywce już nie wspominając... wiem wiem brzmię raczej jak matka frustratka, ale czy nie mam racji? Fakt jest taki, że w dzisiejszych czasach mamy pracujące to super bohaterki i biada temu to stwierdzi inaczej. Udaje Nam się to wszystko ogarnąć i medale powinny się nam należeć. Dobrze, że mężów mamy jeszcze takich kochanych i pomocnych ;)kiedyś było inaczej i teraz jest też inaczej...inne czasy,ale czy lepsze? No nie wiem... choć mam 27 lat to chyba jednak jestem z poprzedniej epoki jeszcze - lubię starą muzę i mam staroświeckie poglądy (choć dom mam nowoczesny). Długo by się rozpisywać...
    Dzisiejszy post powstał w sumie trochę,żeby się wytłumaczyć...bo pomysłów w głowie dużo , a czasu na realizacje mało ostatnio...chyba będę jednak pisać petycję (tylko do kogo?),żeby doba od dziś trwała jednak 48h,ktoś za? :)
    ps 1     Zakupiłam już od pewnej Pani na targowisku drewniane skrzyneczki na jabłka... już się nie mogę doczekać kiedy się za nie wezmę ;)

    ps 2     Nie wyspałam się dziś i marudzę ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz