wtorek, 28 lipca 2015

#inspiracje

      Kilka ważnych słów tak na wstępie: dziś trochę inspiracji i pomysłów...wszystkie zdjęcia znalazłam w sieci , nie używam ich jako własnych , nie podpisuje swoim imieniem, są dla mnie kopalnią pomysłów i natchnieniem do stworzenia swoich dzieł .

     Temat inspiracji i pomysłów jest dla mnie jak studnia bez dna. Ciągle grzebie w internecie i szukam sama nie wiem czego...lubię rzeczy zrobione samodzielnie, takie z dusza i oryginalne, bo nawet jak ktoś ma podobne to ja swoje zrobiłam sama :)  fajnie jest kupić, ale fajniej jest zrobić... nawet jak do ideału temu daleko- takie moje skromne zdanie.
Zainspirowana  "znaleziskami" oznajmiam,że  moje plany na niedługą przyszłość są takie : stolik z palety do salonu i kilka skrzynek na zabawki i inne pierdoły do pokoików dzieciaków i salonu, podkładki pod kubki z pociętego w krążki (na moje specjalne zamówienie u kuzyna) drewna brzozowego :), ściana ze zdjęciami domowników w salonie ... i może jakaś niewidzialna półka na książki. Dużo tego, ale trzeba nadrobić zaległości...nie lubię jak się długo nic nie dzieje...jestem z tych co odpoczywają coś robiąc (mam to po babci). Materiałów trochę mam, coś tam będzie trzeba dokupić no i  najważniejsze CZAS - tego u mnie mało ostatnio ( a kupić się niestety go nie da (nawet na allegro).)


szczypta znalezisk ...

















 ...to tylko mała ilość tego co znajduje ... piękne są te rzeczy! Mój komputer już ledwo zipie, tak jest zawalony takimi zdjęciami...no ale nie da się nie zapisać jak tyle piękna wokół.

ps czekam z niecierpliwością na wolny dzień (albo i dwa )w pracy i na ładną pogodę,żeby móc zacząć działać.


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz