poniedziałek, 25 kwietnia 2016

#inspiracje cz.2 sypialnia

   Sypialnia... azyl, miejsce odpoczynku, przytulne i ciepłe. Urządzając pokój do spania musimy zastanowić się jakie to ma być wnętrze, jakie lubimy kolory, w jakich czujemy się dobrze, a jakie nas pobudzają. Wszak nie wskazane jest malować ścian w tym pomieszczeniu na jaskrawe intensywne kolory. 

    Dobrze wybrać spokojne, jasne odcienie, ewentualnie zaszaleć z jedną ścianą w intensywnym kolorze.
U mnie w sypialni króluje biel i szarość, jest spokojnie, w sam raz do odpoczynku. Zdjęć swojej sypialni jeszcze nie pokażę, ale wstawiam kilka zdjęć, które mnie inspirowały.
   Oczywiście w sypialni bardzo ważne jest światło- duże(główne), ale też małe,nastrojowi i do czytania na szafeczkach przy łóżku.
W mojej sypialni brakuje czegoś nad zagłówkiem, zastanawiam się nad małą półką, plakatem, 2 obrazkami czy aktem...ale mam także w zanadrzu 3 serca różnej wielkości z wikliny papierowej. I na co się tu zdecydować???
  Pamiętajmy, że urządzając sypialnie nie musimy wcale mieć dużo kasy. Można mieć sam materac, czy zrobić stelaż z palet, tak jak szafeczki boczne ze skrzynek czy pieńków, drewno jest wdzięcznym materiałem do przerabiania,tworzenia nowych mebli. Jest ciepłe i dizajnerskie, a przede wszystkim cały czas na topie, jest ponadczasowe.
   Bardzo fajnym pomysłem jest własnoręcznie zrobienie zagłówka. Pamiętajmy, że każdy , nawet najmniejszy element, który wykonamy sami będzie inspiracją do kolejnych :)























źródło: internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz