środa, 3 sierpnia 2016

Prezent na pierwsze urodziny dla małej modnisi

Ostatnio jest mnie tu mało i mało się na blogu dzieje. Wszystko to za sprawą wakacji i tego, że nie mogę się zorganizować jakoś ...Wiecie jak to jest: im masz więcej czasu, tym masz go mniej...Przynajmniej ja tak mam :/ W pakiecie dzieci, które towarzyszą mi 24h na dobę, a dodam, że pracować przy nich to tak jakby myć zęby i jeść czekoladę jednocześnie- można, ale nie ma sensu hehe
Właśnie zasadziłam sama sobie porządnego kopniaka w celu ruszenia tyłka, efektem czego jest ten spóźniony post o prezencie na pierwsze urodziny pewnej małej modnisi (spóźniony, bo panienka miała urodziny trzy tygodnie temu) :)


Zaczynając więc od początku, zaproszono Nas na ważne wydarzenie jakim są pierwsze urodziny. Od razu wiedziałam, że podstawą całego prezentu będzie taki zestaw- spódniczka,pompony i opaska, a to wszystko z tiulu oczywiście :)



 Do wykonania potrzebujemy :
  • kilku rolek tiulu (w zależności jaka gęsta ma być spódnica i pompon, u mnie wyszło sporo)
  • tasiemki materiałowej
  • opaski ażurowej
  • nożyczki
  • kawałek kartonika na wzór do robienia  pomponów 

O tym jak się robi spódnice pisałam już tu, a o tym jak się robi pompony dokładnie tutaj 
nie będę więc powielać tego samego tekstu,musicie zajrzeć w linki i już :)
Dodam tylko, że robiąc pompony na roczek użyłam różnych wielkości szablonów, żeby każdy pomponik był inny.

Spódniczkę natomiast można zrobić na takiej samej opasce, której użyłam do zrobienia ozdoby główki... Tasiemka też jest spoko, ale przy tak małym dziecku lepiej sprawdziła by się opaska (o czym przekonałam się dopiero, gdy panienka miała przyjemność ją nosić- ale tak to już jest, że człowiek uczy się na błędach :) ) .Po pierwsze jest wygodniejsza w zakładaniu przy takiej małej wiercipięcie, a po drugie jest elastyczna.






















ps wzestawie była jeszcze biała bluzeczka, której NASZA MAŁA MODELKA nie ma na sobie, ale i tak wyglądała uroczo :)
ps2 zdjęcie nie oddaje uroku spódnicy,no i nie mam niestety w posiadaniu innej fotki,żeby pokazać Wam efekt końcowy... 
ps3 w zestawie były jeszcze pompony w odcieniach lawendy i mięty, ale też nie załapały się na fotki  :(

Może jeszcze znajdę jakieś foto i wrzucę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz