wtorek, 18 października 2016

DIY: Doniczki potraktowane farba tablicowa

Dziś pokażę jak w szybki sposób zmienić stare gliniane doniczki (po przejściach) w nowe piękne osłonki...
Wystarczy tylko farba tablicowa, którą możecie kupić lub zrobić samemu oraz stare doniczki.

 O tym jak zrobić farbę tablicową pisałam już, właśnie tu :)


Zatem jeżeli mamy już wszystko, co potrzeba - do dzieła !

Pamiętajmy, że tablicówka ma gęstą konsystencję (dla mnie nie było to akurat problemem) oraz, że należy nałożyć minimum dwie warstwy farby oczywiście drugą dopiero wtedy, kiedy wyschnie pierwsza ;)

Ja użyłam czarnej farby, ale tak na prawdę możemy użyć każdej... i bawmy się kolorową kredą- w końcu ktoś ją po to wymyślił, żeby podkolorować trochę codzienność ;)




Moje stare doniczki leżały gdzieś za domem i od dawna prosiły się już o odrobinę szacunku i uwagi... (jak mogły tam leżeć ?!) nie wyrzuca się takich skarbów, ponieważ z nich zawsze można zrobić coś fajnego. Wcale nie musi to być farba tablicowa, może to być zwykła, a nawet jakaś wyklejanka i na to lakier, co zrobisz, to Twoje ;)


                   Wracając do tematu- tak wyglądało moje malowanie i efekt końcowy :)
 Nie uważacie, że odrobina kredy i całkiem inaczej prezentuje się kwiatek ? Fantazja w zdobieniu dowolna... nawet możemy zmieniać wzory codziennie w zależności od nastroju- w końcu to farba tablicowa :)

                                 I jak ? Zostaw komentarz jeśli tu zajrzysz, proszę :)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz