wtorek, 25 października 2016

DIY: Szybka dekoracja w szkle do postawienia na stół

                                                       

  hej hej!


Dziś szybko, zwięźle i na temat, a dokładniej jak zrobić szybką dekoracje na stół. Czasem wystarczy mała zmiana i już wszystko wygląda inaczej, a wtedy ja odczuwam wewnętrzny spokój i mogę działać z czymś innym, znacie to?
<heheszki > :)



Tak na prawdę w takich momentach wykorzystuje to, co mam wokół siebie czyli np kamienie, kasztany, szyszki...patyki, miskę czy wazon- wszystko się przyda. Poza tym taka dekoracje można codziennie zmieniać (o ile się komuś chce :p) i codziennie mieć inną.  Możemy włożyć tam prawie wszystko . U mnie dziś znajdzie się kwiat w doniczce... alternatywa dla zwykłej osłonki.

Do zrobienia dekoracji użyłam :

  • szklany wazon kule
  • kamyczki ozdobne
  • kwiat w doniczce
  • szyszki
  • orzechy
  • kasztan (chyba miałam aż jeden )
Nie będę Was zarzucać zdjęciami z kolejności wykonywanych czynności... w skrócie:
  1. Układamy w wygodnym miejscu wazon
  2. Wsypujemy odrobinę kamyków
  3. Wkładamy kwiat
  4. Zasypujemy dalej kamykami
  5. kolejna warstwa to szyszki,orzechy, kasztany i co tam jeszcze mamy:)
   I już :)

                                





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz