niedziela, 25 czerwca 2017

DIY: Morski akcent w domu, czyli zachowaj wspomnienia z wakacji cz.1

Wakacje tuż tuż, a ja swoje już mam za sobą... Udało Nam się wyskoczyć w długi weekend nad morze...cudowny to był czas. Tylko Nasza czwórka razem, my dla siebie, cudownie spędzone chwile. Niestety wolne się skończyło i trzeba było wrócić do pracy. Jak to jest, że wolne dni tak szybko mijają, a te w pracy dłużą się strasznie? Wy też tak macie?  Jak spędzacie wspólnie czas ? Aktywnie, czy raczej spokojnie w domowym zaciszu ? Mnie dopadają czasem wyrzuty sumienia, że nie poświęcam rodzince tyle czasu ile bym chciała, ale też te szybkie  wakacje ( przed wakacjami
) pokazały mi, że wszystko inne jest nie ważne,

 najważniejsza jest rodzina i choć wiedziałam to od zawsze, to upewniłam się w tym do końca, bo są to chwile, które się nie powtórzą, każda jest jedyna w swoim rodzaju ... bezcenna.
Troszkę się rozmarzyłam, troszkę zamyśliłam, ale dziś nie o tym. Mam Wam do pokazania proste DIY, dzięki któremu wakacje mogą do Nas wracać jak bumerang za każdym razem, kiedy tylko spojrzymy na nasze dzieło:) Takie małe wspomnienia, najpiękniejsze chwile i słoneczne dni nawet w deszczową pogodę w Naszym domku.
W związku z tym, że byliśmy nad morzem to będzie to mini plaża i bardzo morski akcent.
Nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła do domu troszkę piasku z plaży, kamyczków zebranych przez dzieci podczas spacerów oraz kilku znalezionych i kupionych muszelek ;)
Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że zrobię z tego wspomnienia jeszcze silniejsze i piękniejsze od zdjęć...

Użyłam do tego również szklanej kuli, ale spokojnie może to być także słoik czy butelka.

Wykonanie:
Na dno mojej kuli wsypałam piasek (ten z plaży właśnie) i ułożyłam w nich razem z córką Nasze kamyczki, muszelki i rozgwiazdy. Powstała piękna plaża na którą codziennie spoglądamy i wspominamy miłe chwile.


                                         


                                       
                                       










A Ty jaki masz sposób na wspomnienia z wakacji ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz